Som medarbetare på Klaraviks kundsupport är du navet i vår kundrelation. Här har du daglig kontakt i telefon och mejl med våra köpande kunder och hjälper dem få svar på frågor och funderingar. Variationen är stor. Det kan handla om hur det funkar att skapa konto, betalningsvillkor, hämtningsfrågor, möjligheter till frakt - med mycket mera.
Som kundsupportmedarbetare är dialogen med kund A och O. Och genom att vara vår kommunikatör med kunden, är du är Klaraviks ansikte utåt. Du är också en nyckel i affären, där en fin support och service från dig hjälper Klaravik som helhet med kundnöjdhet och auktionsresultat.
Klaraviks kundsupport tillhör huvudkontoret i Karlstad.
Träffa medarbetare
Vilka arbetsuppgifter har du på kundsupport?
– Vi arbetar med kunden i fokus och hjälper till i alla led. Från första intresse, till pågående auktioner och vidare till processen efteråt. Vi hanterar frågor om objekt, frakter, ja, allt möjligt egentligen. Vi har också väldigt nära samarbete med våra andra kollegor i andra teams, vilket jag tycker är otroligt härligt. Vi är liksom i mitten där allt händer.
Vad tycker du är det bästa med Klaravik?
– Helt klart stämningen och kollegorna. Klaravikandan genomsyrar verkligen hela verksamheten. Det sociala i både arbetet och bland kollegorna tycker jag också är oslagbart.