Vår ambition är branschens bästa kundupplevelse och i teamet finns olika kompetenser för att göra ambitionen till verklighet. Varje dag, och i allt vi gör.
Det handlar i det dagliga till exempel om att kvalitetssäkra auktionsunderlag så att kunder har rätt information på fötterna i samband med bud. Det handlar på längre sikt om att utveckla och förfina det faktamässiga som Klaravik kommunicerar till kunder genom att bearbeta feedback – till faktisk utveckling. Med kunden i förarhytten.
Klaravik har hållbarhet som en central del i affären och inom teamet driver vi arbetet för att företaget som helhet ska få ännu fler saker att gå, istället för att stå. Tillsammans med våra kunder.
Teamet för kvalitet och hållbarhet tillhör huvudkontoret i Karlstad och jobbar i nära dialog med kundtjänst, säljsupport och försäljningsteam.
Träffa medarbetare
Toppklasskvalitet är en del av Malin strävan och vardag när hon säkerställer korrekthet och saklighet i Klaraviks auktionsunderlag.
Ta oss igenom en vanlig dag, vad händer för din del?
– Haha, vad händer inte? Men okej, jag ska berätta lite mer än så. Jag granskar auktionsunderlag där jag ser till att information, bilder och filmer i ett underlag stämmer överens med objektet vi auktionerar.
Målet är alltid att se till att vi har en hög kvalité på informationen i våra auktioner. För att den säljande och köpande kunden ska vara trygga med att vi presenterar objektet på korrekt sätt och att all relevant information finns med, är jag auktionsmäklarens extra ögon innan auktionen startas.
Vad är det bästa med jobbet?
– Det bästa är att få tillhöra ett drivet företag som vill framåt och utveckla och utvecklas. Med frihet under ansvar.