Som medarbetare på Klaraviks kundsupport är du navet i vår kundrelation. Här har du daglig kontakt i telefon och mejl med våra köpande kunder och hjälper dem få svar på frågor och funderingar. Variationen är stor. Det kan handla om hur det funkar att skapa konto, betalningsvillkor, hämtningsfrågor, möjligheter till frakt - med mycket mera.
Som kundsupportmedarbetare är dialogen med kund A och O. Och genom att vara vår kommunikatör med kunden, är du är Klaraviks ansikte utåt. Du är också en nyckel i affären, där en fin support och service från dig hjälper Klaravik som helhet med kundnöjdhet och auktionsresultat.
Klaraviks kundsupport tillhör huvudkontoret i Karlstad.
Träffa medarbetare
Vilket är ett största fokus, på kundsupport?
–Enkel fråga! Kunden och framförallt våra köpande kunder är vårt största fokus. Vi är deras första kontakt om de har några funderingar och vi arbetar alltid för att besvara alla frågor så snabbt som möjligt, samt underlätta för kunden från start till mål. Det rör sig om allt ifrån frakt, till frågor om inloggning eller om betalning/hämtning. Vi är där som ett stöd och vi sätter alltid våra kunder i första hand.
Vad är Klaraviks styrka, tycker du?
– Det är självklart sammanhållningen och stämningen på kontoret. Ingen söndagsångest här inte! Nej, men – helt ärligt – vi har sånt himla bra samarbete mellan alla teams och det märks att vi alla är en enhet som jobbar mot samma mål!