
Som medarbetare på Klaraviks kundsupport är du navet i vår kundrelation. Här har du daglig kontakt i telefon och mejl med våra köpande kunder och hjälper dem få svar på frågor och funderingar. Variationen är stor. Det kan handla om hur det funkar att skapa konto, betalningsvillkor, hämtningsfrågor, möjligheter till frakt - med mycket mera.
Som kundsupportmedarbetare är dialogen med kund A och O. Och genom att vara vår kommunikatör med kunden, är du är Klaraviks ansikte utåt. Du är också en nyckel i affären, där en fin support och service från dig hjälper Klaravik som helhet med kundnöjdhet och auktionsresultat.
Klaraviks kundsupport tillhör huvudkontoret i Karlstad.
Träffa medarbetare

Att hjälpa kunder, med både lågt hängande frukter och kniviga frågetecken, är något av Hampus paradgren.
Hur ser egentligen en vanlig dag ut?
– Det är väldigt olika! På kundsupport gör alla allt, så att säga. Vilket är kul! Ena stunden samlar jag in information om en pågående auktion som en kund undrar över, några minuter senare ser jag till att en annan kund får svar om en fraktförfrågan. Man får inblick i hela processen och samarbetar med många; både folk på kontoren och auktionsmäklare på fältet.
Hur trivs du på Klaravik?
– Det är riktigt bra! Jag började i oktober 2022, och hade dessförinnan jobbat hemifrån på heltid ett bra tag. Ville verkligen komma till ett gött gäng, och ett företag med bra stämning. Det värdesätter jag mycket! Och jag prickade helt rätt, känner jag.